Heiiii Ü 

Mun nimi on Maria, ja tarkoitus oisi alkaa bloggailemaan ihan silleen jokapäiväisesti. Tämä on mun 5000. kerta yrittää blogata, mutta tän mä koitan saada jatkumaan. Jos mä nyt koitan kirjoittaa heti mitä mulle on tänään tapahtunut (:

Tosiaan, siinä puoli kymmenen aikaan lähdettiin äidin, mun siskon, veljen ja veljen tyttöystävän ajaan kohti Ideaparkia. Tarkoituksena oli ostaa mulle vaatteita, ja ostettiinkin sitten viidet housut, kolme paitaa, huppari ja koru. Mutta Ideapark on äärettömän kiva paikka, jos asut jossain kauempana, jollain lomalla kannattaa ehdottomasti käydä, melkein kaikkia kauppoja löytyy, suosittelen ♥ 

Tarkoitus oli siis löytää mulle erityisesti housuja, mulla onkin semmonen PIENI housupula.. Nyt ei oo enää ♥ Kahdet kollarit, farkut ja farkkushortsihenkselijutskulit ♥ Kaikista vaatteista tulee siis kuvaa.. Kenkiäkin oltiin hakemassa, mutta niitä millaiset haluisin, ei löytynyt :( Etin sellaisia lyhytvartisia Converseja, joissa oli Amerikan lippu-kuvio muttei löytyny, sad :cc

Muttaah, kun me tultiin kotiin, vaihdoin vaatteet ja luin kirjaa.. Sit mä vaihdoin vaatteet vrmaan kymmenen kertaa. Nyt mulla on sitten uudet vaatteet, jotka ostettiin tänään c: Laitan kohta siis kuvaa. Käytiin iskän kanssa luistelemassa ja pulkkamäessä, oli kivaa Kuvat tulee nyt tähän perään: 

IMG_8931-normal.jpg

Huppari, New Yorker 19,95, koko XS. Lämmin on Ü

 

IMG_8932-normal.jpg

Housut, H&M:ltä, 9,95 e :) Mukavat ja semmoset vähän niinkuin kireet. :) Koko 158.

IMG_8933-normal.jpg

H&M:ltä, hintaa en muista. :D Kesälle, en muista kokoakaan..

IMG_8934-normal.jpg

Pinkit farkut Seppälästä, en muista näidenkään hintaa, koko on 152/158. Tai jompikumpi :D Siniset farkut Lindex, koko 152/158. Hintaa en muista, oisko ollut 2O e?

IMG_8935-normal.jpg

Toppeja ja t-paita <3 Valkoinen toppi Lindexiltä, en muista kokoa enkä hintaa. Musta toppi ja t-paita Seppälästä. Mustassa paidassa lukee Live forever, Love now, Laugh always. Hinnat eikä koot löydy päästä just nyt, oisko 152/158 c:

IMG_8938-normal.jpg

Koru Acessorizesta, 4,90 e :)

Hellureii Ü

Maria