Hellouu •• <3

Viime yö meni ihan pilalle, itku :c Mulla on tossa rintalastan kohdalla kipee kohta, lihakset jotenkin mennyt vinksalleen, jotenki jännää mutta pelottavan kuuloista :O

Mut heräilin joskus kymmenen aikaan ja menin koneelle. Latailin tohon edelliseen postaukseen ne kuvat ja kirjoittelin kuvatekstit (: Lähettiin sit joskus yhdentoista aikaan äidin kanssa uimahalliin, koulu-uintien takia kun ne menee mulla vähän päin prinkkalaa. Mut juu, näin siellä ihan Isac Elliotin näköisen pojan ja tuijotin sitä sitten siinä. Tais vähän säikähtää, luikki aika nopeasti karkuun.. ihii :)

Sain sit sen jälkeen Cornetto Chocolate Chip Soft jätskin, oli namia <3 Kun mentiin kotiin, imuroin meidän ekan ja tokan kerrokset (kolme kerrosta.) + rappuset. Olin sit hetken siinä koneella, ja menin syömään. Tortilloja <3 Ah naminami. Siitä tuli toi Texmex-otsikko, mwah <3 Söin karkkiakin viikonlopulta.. Sitten mun piti ruveta siivoomaan huonetta, joka oli rehellisesti sanottuna JÄRKYTTÄVÄ. Vaatteita siis lattialla ja tällein. Siivoilin siinä, ja sitten tuli jossain vaiheessa mun serkut. Menin niiden ja niiden koiran + meidän koiran kanssa lenkille. Meillä on siis kultainennoutaja, laitan tohon kuvan:

IMG_0097-normal.jpg

Tuon näköinen koira siis <3 Juu oltiin siis lenkillä, toi karkas muutaman kerran, se on vähän sellainen vetäjä c: Mut kun tultiin kotiin riehuttiin siinä hetki ja tehtiin vohveleita, ja vedettiin ne kaikki >:D Mut juu, ne lähti tossa puolitoista tuntia sitten? :D

Moikkaa <3

pizap.com10.6785894972272217136198531816

++++ TERKKUJA MURULLE RUKALLE TAI MISSÄ OOTKAAN LAPISSA ++ TERKKUJA TOISELLE RAKKALLE INTIAAN ++