Moiii :)
Aattelin nyt kirjoittaa kolmen viikon (?) jälkeen postauksen, ja kyseessä on laukun sisältöpostaus!! :)

Mun laukku on sininen nahkalaukku, adidaksen :) ostettiin kesällä, 49,95 euroa, intersportista.

Tangle Teezerini, maksoi 19,90 euroa, Prismasta.

Koulukirjoja, suprisee :D Tossa on matikan, biologian ja historian kirjoja. + matikan vihko </3

Kokeita 8)

Penaalini, Pucca 8))

Penaali toiselta puolelta.

Makro makro :D

Penaalini, jos joku ihmettelee mitä kumissa lukee, niin siinä lukee Aramis, joka on lempiponini nimi <3

Lompakko, Marimekolta.

Lompakon tärähtänyttä sisältöä ;DD

Kolikoita lompakosta ;)

Coins 8)

Avaimet, kodin ja pyörän.

Hiusnauha ja -lenkki.

Puhelin takaa...

...ja edestä.

Asuni :)
Muttamutta, koitan päästä tahtiini jälleen kiinni, mooi!

Kommentit